Romanii cauta servicii seo pentru afaceri mici

Optimizarea SEO nu face nota discordanta intre branduri cu istoric si afaceri debutante, insa, pentru a obtine rezultate eficiente, campania de pormovare online trebuie adaptata la atributele care vizeaza vizibilitatea brandului in mediul online si audienta careia se adreseaza.

Indiferent daca afacerea are o identitate online sub forma unui site web, a unui blog sau a unui magazin online, investind timp in campaniile de optimizare SEO se poate atinge o crestere economica notabila via online. In fiecare luna, Google inregistreaza peste 100 de miliarde de cautari si, pentru a castiga un loc printre rezultatele fruntase ale cautarilor de top, trebuie depuse eforturi de optimizare a site-ului tinand cont de algoritmii Google si, cel mai important, de scopul precis de a ramane in tendintele industriei.

Pentru a stabili cele mai bune servicii seo pentru afaceri mici, destinate companiilor care nu sunt dispuse sa investeasca sume considerabile in promovare, specialistii Webdesk Agency din Bucuresti lanseaza o serie de trenduri care promit sa pozitioneze micile afaceri printre primele rezultate afisate in SERP.

Continutul ramane un factor decisiv

Se estimeaza ca Google isi modifica algoritmul de pozitionare a rezultatelor de 500 – 600 de ori pe an. Adaptarea campaniei de optimizare SEO pentru a face apel la algoritmul curent este o sarcina intensiva a specialistilor. Webdesk ofera servicii seo complete, iar agentia perfectioneaza constant strategia de promovare in curs de desfasurare, astfel incat la urmatoarea actualizare de algoritm, Google sa raspunda intr-un mod satisfacator. De aceea, continutul si link-urile naturale sunt de baza indiferent de schimbarile ce pot surveni odata cu update-urile pe care Google le va face de-a lungul timpului.

Continutul relevant si calitativ ar trebui sa fie pilonul central al strategiei de optimizare SEO atunci cand vine vorba de afacerile mici pentru ca atrage increderea publicului targetat si a persoanelor care, desi nu sut vizate de campanie, pot reprezenta un factor decizional asupra persoanei vizate direct. In plus, postarile corect si relevant redactate atrag si mentin vizitatorii in website, iar acest lucru va duce la o rata de respingere mai mica si la imbunatatirea clasamentului dorit in motorul de cautare.

Experienta de navigare a utilizatorului

Acest aspect a tinut multa vreme pozitia fruntasa in randul intereselor specialistilor in web design, insa importanta sa s-a extins si asupra continutului oferit de website. Succesul unei campanii de promovare SEO depinde in egala masura de adaptarea site-ului la un design responsive, accentuand experienta pe care o ofera un website rapid si eficient.

De eficienta website-ului depinde si interesul aratat de vizitatori si cuantificat de Google in timpii petrecuti pe platforma. In cazul in care site-ul se incarca greu, si vizitatorii sunt mai susceptibili sa ramana pe platforma, preferand sa caute un alt site care sa le ofere o experienta mai placuta. Din 2010, Google a impus in mod activ viteza site-ului ca factor de determinare a clasamentului de cautare. Utilizatorii urmaresc site-uri care se incarca rapid si fara probleme, pentru ca timpul nu le permite sa astepte foarte mult ca fiecare site sa se incarce, pentru ca ulterior sa fie redirectionati catre o alta pagina. Daca si dumneavoastra doriti o astfel de platforma, puteti consulta pagina cu servicii de creare site propuse de Webdesk.ro.

Cresterea cautarilor vizuale

Din punct de vedere istoric, relatia dintre interogarile utilizatorilor si rezultatele oferite de motorul de cautare Google a fost dominata de text. Chiar si cand rezultatele au inceput sa se diversifice – imagini sau videoclipuri, interogarile au continuat sa se bazeze pe text.

Iar daca anunturile Google din anul 2016 se focusau pe cautarile vocale, odata cu avantul masiv al platformelor de social media remarcat la inceput de 2018, aproape 60% din toate afisarile digitale online sunt acum conduse de imagini. In consecinta, probabil ca vom vedea imbunatatiri rapide ale cautarii vizuale in 2018, determinate de crearea de aplicatii precum Google Lens.

Aceasta aplicatie, disponibila in prezent pentru gama de dispozitive smartphone Pixel, este un nou tip de browser vizual care ofera instantaneu informatii si sugereaza un context relevant, fiind mai specific si eficient chiar decat Google. Spre exemplu, daca vedeti un restaurant interesat, puteti calibra aplicatia in dreptul sau, iar datele va vor fi generate in mod automat, fara a insera in prealabil o cautare menita sa conduca la acel rezultat.

  • Afacerile mici trebuie sa tina pasul cu trendurile mari, insa fara a depasi limitele in care se incadreaza din perspectiva vizibilitatii si a notorietatii;
  • In timp ce marile branduri si magazine online au puterea de a jongla cu strategiile de optimizare SEO, avand la dispozitie un istoric si o pozitionare notabila in Google, micile afaceri trebuie sa tina cont de doar doua elemente pentru a se indrepta spre rezultatele eficiente: content calitativ si website rapid;
  • In cazul afacerilor mici care se extind simtitor, optimizarea SEO poate trece dincolo de content si experienta utilizatorului, acestea fiind deja satisfacute ca urmare a bunei pozitionari de care se bucura in prezent, punand accent pe tool-uri care sa ii maximizeze potentialul de reusita, de tipul Google Lens.

Tags:


Lasa un comentariu